loading...
گلدین دانلود
گلدین دانلود بازدید : 55 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود فول آلبوم معین 
دانلود آلبوم آرزو : 

آرزو داشتم

محض رضای خدا

کوچه

راز

پنجره (دل منه دیوونه)

بیا دستام بگیر


دانلود آلبوم عاشقتر از من چه کسی :

صبحت بخیر عزیزم 1

ترمه و اطلس

خودم میام میبرمت

چگونه چگونه

پا به پای تو

صبحت بخیر عزیزم 2


دانلود آلبوم مسافر :

گلهای غربت 3 (مسافر)

ارباب وفا 1 (باغ وفا)

اگه دستام تورو

باز آمدم از راه سفر

ارباب وفا 2


دانلود آلبوم بت پرست :

تراک 01

تراک 02

تراک 03

تراک 04

تراک 05

تراک 06


دانلود آلبوم عاشقانه ها :

میلاد

هیچ کس مثل تو نشد

کعبه

عشق من منو صدا کن

سفر

برای دیدن تو (کفر)

یکی را دوست میدارم

حواس (گذشته ها گذشته)

 

دانلود آلبوم به تو می اندیشم :

سکه

ننه

 به تو می اندیشم

همصدا

برای دیدن تو

پیاله

وقتی نیستی

موزیک


دانلود آلبوم بهتر از من چه کسی :

باورم کن

چه کسی

چگونه

خودم میام

پا به پای تو

صبحت بخیر (موزیک)

صبحت بخیر

تنهاترین مرد

ترمه و اطلس


دانلود آلبوم بی بی گل :

بی بی گل

عشق من

ای آنکه

دلبرم دلبر

خونه

بی بی گل 2

کرشمه


دانلود آلبوم لحظه ها :

گذشته

لحظه ها

قسم نخور

یاد تو

شبای رفتن تو

ظالم

فراموش نکن

قصر آرزوها


دانلود آلبوم نماز :

زندگی

نماز

حیران

ایران

نیرنگ

از در اومد


دانلود آلبوم طلوع :

ملاقات

خوش بینه

جدایی

ای عشق

وقتی تو با من نیستی

به تو گفتم نگفتم

تو مگه قلب منی

طلوع

بت پرست

شراب 

ای دریغ


دانلود آلبوم یکی را دوست میدارم :

یکی را دوست میدارم

راز

محض رضای خدا

قسم به عشق

کوچه

طناز

بیا دستامو بگیر

دل بلا 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/03/18 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

خوب بود
شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 21,078
  • کدهای اختصاصی